Hacking

 Eric Raymondi artikkel tundus mulle väga informatiivne. Väga huvitav oli lugeda teksti, mille on kirjutanud professionaal, kes on aastakümneid häkkinud. Oma artiklis kirjutab ta palju olulisi asju, mis on minusugustele IT-tudengitele väga kasulikud. Pärast selle artikli lugemist olen valmis välja tooma mõned punktid, mis minu arvates olid huvitavad ja kasulikud.
Alustuseks andis selle artikli autor sõna häkker täpse definitsiooni. Enne seda sain ma ise sõnast häkker natuke teistmoodi aru. Nagu selgus, on need, keda ma häkkeriteks nimetasin, kreekerid. Ainus, millest ma lõpuni aru ei saanud, oli programmeerija ja häkkeri erinevus.
Raymond tõi välja, et häkkeriks saamiseks pead oskama programmeerida. See punkt on minu jaoks äärmiselt selge. Artikli autor soovitas Pythoni, millega programmeerimist õppida. Olen varem kuulnud palju arvamusi, et Python sobib algajatele oma selge süntaksi ja selle keele pakutavate võimaluste rohkuse tõttu. Samuti mainis autor, et õppida tasub keeli, mis õpetavad programmeerimisele erinevaid lähenemisi.
Järgmises lõigus rõhutas autor, miks tasub Unixi häkkerina kasutada. Kuna selle platvormi operatsioonisüsteemil on avatud lähtekood, laienevad kasutajale pakutavad võimalused. Unixi abil saate õppida palju asju ja teha OS-iga kõike, mida soovite.
Autor rõhutas ka inglise keele oskuse tähtsust, kuna see on Interneti keel. Olen selles küsimuses autoriga täiesti nõus, kuna ingliskeelne Internet on kõige mahukam. Ise guugeldan programmeerimisküsimusi alati inglise keeles, hoolimata sellest, et mu emakeel on vene keel.
Ja lõpetuseks tahaksin välja tuua ühe kõige olulisema punkti, mille autor on ära märkinud, nimelt häkkeri mõtteviisi. Häkker on alati huvitatud uute probleemide lahendamisest, mõtleb palju. Ta ei leiuta rattas uuesti. Ja loomulikult ei saa te häkkeriks saada, kui te pole huvitatud.

Comments

Popular posts from this blog

Kasutatavus

Autoriõigused

Uue meedia mõju traditsioonilisele